18 maio 2009

OS PNEUMATICOS

Erik Penedo Jamardo


A súa función principal é permitir un contacto axeitado por adherencia e frición có pavimento, posibilitando o arranque, o freado e a guía. Hai varios tipos existentes: diagonais e radiais; e tamén, tubetype e tubeless (con cámara de aire ou sen ela respectivamente). Para diferenciar según os seus tipos existen uns códigos que van pegados á goma exterior da roda onde indican: o perfil, o diámetro, o ancho, o peso, a velocidade e data de fabricación.
A banda de rodadura
é a parte que entra en contacto co asfalto, polo tanto, a que mais se desgasta. Dependendo do material, forma, códigos, etc, a duración dun pneumatico pode ser entre uns 40000 km e 60000 km.

Algúns vehículos teñen cámaras
que se hinchan para reter o aire.
Os pneumaticos gastados pódense recauchutar, é dicir, retirar a banda de rodadura gastada e aplicarlle unha nova; isto é rentable nos pneumaticos grandes, xa que aforras unha gran cantidade de diñeiro ainda que, tamén, corres o risco de que este mal posta e que che explote a minima.
Un pneumatico esta cheo de aire a presión. Dependendo do vehículo cada roda vai levar unha presión ou outra; si ten pouca, ten pouco agarre ao asfalto; pero tamén si ten moita, volves a correr o risco de que che explote. Algúns estudios din que o nitroxeno reduce a cantidade de presión que se perde en cada trayecto no coche, pero os compradores non sempre soen facer caso.


Agora tamén se inventaron os Run Flat que son moito máis resistentes aun pinchazo, perda de presión, etc. Algunha xente pensa que os pneumáticos novos deben montarse diante, non é certo. O eixe dianteiro é sempre controlado polo volante, ainda que a adherencia sexa máis débil; e o eixe traseiro beneficiase da adherencia que conseguen as novas rodas.

Etiquetas:

0 Comentários:

Enviar um comentário

Subscrever Enviar feedback [Atom]

<< Página inicial